24 Жовтень 2016
На Закарпатті експерти Центру домоглися розірвання угоди на 740 тисяч гривень
thumbnail

Суть справи:

Управління освіти Мукачівського міськвиконкому у 2016 році провело тендерну закупівлю щодо закупівлі послуг з вивезення сміття. Однак замовником під час проведення закупівлі було допущено ряд порушень, зокрема порушення в документації конкурсних торгів, термінах проведення процедури закупівлі. Окрім того, замовником було неправомірно допущено до оцінки пропозиції пов’язаних між собою учасників – ТзОВ «АВЕ Мукачево» та ТзОВ «АВЕ Виноградово», та з першим з них укладено договір на суму 740 тис.грн.

Держфінінспекція в Закарпатській області підтвердила виявлені порушення та рекомендувало замовнику усунути виявлені порушення. В результаті договір про закупівлю замовником було розірвано.

Сподіваємось на реакцію Антимонопольного комітету України щодо розгляду можливих антиконкурентних узгоджених дій учасників процедури закупівлі.

Інформацію здобуто завдяки ресурсам  Youcontrol

002

003

004

005

 

SHARE
Google + Tweet Facebook